نوشته شده توسط : rshaole

کیست های کلیوی رژیم غذایی توجهدر مرحله اول: از آنجا که کاهش غلظت عملکرد کلیوی، متابولیت نیاز برای کلیه رطوبت در نتیجه هیچ بیماری قابل کلیوی، مانند ادم، نارسایی احتقانی قلب، فشار خون بالا، کورکورانه باید محدودیت در مصرف آب نیست.

در مرحله دوم، رژیم غذایی بیماران کیست های کلیوی برای کنترل میزان سدیم، بسته به وضعیت بیمار و میزان مصرف سدیم کلیه باید به شدت کنترل می شود. تمام بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به شدت باید نمک را محدود کند.

سوم، کنترل مصرف پروتئین توجه با کیفیت بالا به فیبر بالا، بالا سلولز و مکمل های غذایی کم چربی رژیم غذایی کربوهیدرات مناسب است. به طور خاص، برخی می خواهند مقدار کمی از پروتئین حیوانی، پروتئین حیوانی به عنوان آسان به علت فشار خون بالا.

چهارم، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به خوردن غذاهای کمتر تند و چرب، آیا کیست های کلیوی کلاس تند (از جمله فلفل، شراب، میگو، خرچنگ، و غیره) را نمی خورند، نمی خورد آلوده (از جمله خراب مانده، و غیره)، آیا کباب خوردن، و ظاهر نارسایی کلیه یا اورمی نیز باید توجه به خوردن لوبیا و محصولات خود را محدود غذاهای پروتئین با منشاء جانوری، غذاهای چرب، و غیره.

در رابطه با این بیماری می کند رژیم غذایی به طور کلی تاثیر نمی گذارد، اما اگر این ادامه یابد، بدتر، سخت تر به درمان. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: